Відшкодування коштів вкладникам ПАТ «ЮСБ БАНК», які не звернулися до банку-агента Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі - Фонд) в період з 30 грудня 2015 р. до 10 лютого 2016 р., здійснюватимуться за результатами розгляду їх індивідуальних письмових звернень до Фонду.
Виплати коштів вкладникам ПАТ «ЮСБ БАНК» здійснюються за індивідуальними письмовими зверненнями до Фонду
Для отримання гарантованої суми необхідно надіслати до Фонду:
- особисту заяву вкладника; Бланк заяви про виплату гарантованої суми відшкодування за вкладом у банку, що ліквідується (у форматі. doc). Заяви про виплату гарантованої суми відшкодування розглядаються у строк, що не перевищує трьох календарних місяців з дня їх отримання;
- копію паспортного документу (сторінки, що містять прізвище, ім’я, по батькові, інформацію про серію, номер, ким виданий, дату видачі, місце проживання або місце перебування);
- копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).
Для отримання коштів на підставі свідоцтва про право на спадщину спадкоємцям необхідно додатково надати до Фонду копію нотаріально засвідченого свідоцтва про право на спадщину.
Для отримання коштів іншими особами за довіреністю необхідно додатково надати нотаріально засвідчену копію довіреності.
Після отримання Фондом вищезазначених документів вкладнику або іншій особі (представнику, спадкоємцю тощо) буде зроблено переказ коштів і надіслано відповідне повідомлення.
Для отримання коштів вкладнику або іншій особі (представнику, спадкоємцю тощо) необхідно буде звернутись до вказаного у повідомленні банку-агента з паспортом та документом про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер), і за необхідності, оригіналом довіреності або свідоцтва про право на спадщину.
Довідкова інформація за телефонами:
- «Гаряча лінія з питань гарантування вкладів фізичних осіб»: 0 800 30-40-10, 0-800-105-800 (дзвінки по Україні безкоштовні).